Friday, February 25, 2011

Perempuan Dan RIDSECT

Dengan izin Allah,aku dapat tulis the latest entry today.Alhamdulillah,masih sihat,cergas,cerdas dan bertenaga hari ini.. ..bukak lappy j terus aku melangut kt laman sosial facebook...pertama kalinya aku ingin mengucapkan terima kasih kt tini sebab tag aku dekat notes...10 perkara yang Merumitkan tentang seorang insan bernama lelaki..Bagi mengelakkan perselisihan faham..Pertama sekali,aku bukan menulis ruangan ini untuk menyalahkan lelaki semata,k atau sebaliknya..tapi untuk renungan sahaja...Lumrah kan,tak ada yang sempurna dalam hidup ini...sama ada lelaki mahupun perempuan..
mak aii..kecik bebeno=..=


5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.

Aku highlite kan no 5 di sini ...sebab ap?mengapa?dan kenapa?
Yang ini aku pernah mengalaminya...dan sekarang pun aku masih menghadapinya..
amboi ..kau ..bila NAK DAPAT..mak ai.
.Gunung sanggup ku daki,Lautan api sanggup di renangi..
bila DAH DAPAT ..urm..Habis madu sepah di buang,..benda ni bukan aku j yang terkena...sahabat2 yang lain..mahupun anda...Adakah ini dikategorikan sebagai memainkan perasaan seseorang????hah..itu y kita xtau..tapi perkara ni tak sepatutnya berlaku jika awak!!saya!!kamu!!anda!!dia!!mencintai si dy setulus hati anda..bila nak kita buat sungguh2..dan bila kita dah dapat kita akan bahagiakan dia dan melindungi nya bersungguh-sungguh jugak...baru betul.....ni tidak mula-mula bukan ke main..nak dapat alahai..bg macam2...mcj & call 24 jam, ni sekarang bila dah dapat..adui...xbagi macam2...malah mintak pulak macam2...mcj&call pun haram..lepas tuh si mangsa xtahan dan minta ke`Putus'an...dah tuh putus..putus lah...si pemangsa nih pun baru dapat kesedaran....dan mula mengejar si mangsa nih semula menggunakan berbagai2 taktik..ayat superpower...bila mangsa maafkan tu,yang bagus nya kalau si pemangsa nih benar-benar insaf dan mahukan perubahan..tapi yang menyakitkan kalau perkara tu berulang-berulang lagi..huh!!xguna!!!!!<---emo pulak...
Moral di sini satu j,kalau awak!!saya!!kamu!!anda!!dan dia!!! menyayangi seseorang ini sepunuh hati...kita kena continously (berterusan) menyayangi dan menghargai dia setulus  hati dan bersedia menerima dia seadanya..masa nak,buat BETOL2...masa DAH dapat,jaga BETOL2..ingat dia apa?RIDSECT ke ha?..bila nak guna mak aii..cari merata tempat..bila dah dapat, huh!pi campak sana campak sini...=..= dan benda tu berulang lah sampai bila-bila selagi kita tak letak di satu tempat tetap..dan selamat...:)
INGAT PEREMPUAN BUKAN RIDSECT!!! 

No comments:

Post a Comment