Monday, January 10, 2011

sebuah kebangkitan....2011

ceyh....tittle first entry ni macam tak boleh blah...SEBUAH KEBANGKITAN...2011
bukan apa....ambik masa jugak lah nak fikir tittle y sesuai...hey!Intan ada k mahluk nak baca blog kau ni,,
sebelum ni adalah buat blog kan...tapi apakan daya ,malang tidak berbau..password bole lupa puloks..
.ap kata orang tua dulu2??-hangat2 tahi ayam....?bagai melepaskan batuk di tangga??-
hah tu  lah aku..tapi kali ni aku berazam,,,yer berazam nak jadi rajin...segala2nya...rajin belajar,rajin kemas umah,rajin tolong mak..yelah umur dah cecah puluhan kott..dah tak ada dah belas2 ni..,,mak kata kan law aku teros malas..naty tak ada orang nak datang meminang..alahai..sedihnyer ='(....
.yelah aku dah aim baik nih nak kawen lam umo 27...umo 23 graduate...24-26 kerja ..erm..antara 26-27 aku ngah busy lah tuh beli barang persiapan kawen..haha..tema warna pilihan aku MERAH+ PUTIH...lantak lah bakal suami aku setuju atau tak...cakap pasai bakal suami..aku nih calon pon tade...alahai..sape2 ase single n masih mencari...jumpa lah aku...law xkisahlah an aku y "COMEL" nih...banyak mulut sure..hurm..bnyak lg weakness aku..hehe..law cerewet sgt xyah lah approach aku k..=),,,n aku sebenarnya xkisah sal teman istimewa nih..janji baik..baik..n baik..hahaha,
 aku cam tak tahu nak gebang apa dah...hurm okay cuurently im still studying in sem 1 in bachelor of administrative science..in UiTM Bandaraya Melaka...memang sanad2 tak sangka..yelah pejam celik pejam celik...dah besau gaks aku nih...ye lah..ase baru semalam amik keputusan pmr..*straight A's...haha<<<<perlu k mention ini...haha...hurm..sejuknya...orang kata kan...orang kata lah..bandaraya melaka ni panas..tapi start aku masuk sini..huh...sejuk j memanjang weyh..tengok nih dari tadi aku asek tersoseh2 dari aku kat kelas sampai lah sekarang..


geli tekak aku tgk pix atas nih..aku xcantik tuh oke?euww(cepat2 scroll down)..hurm okay sebagai permulaan aku nak tunjukkan sebahagian.. kenangan aku mase pre-law kat UiTM Kuantan..tribute to my friends...chayunk kowg!!!
laily,wawa,nad,elmo,adah.meneng,uza,nabila,mira..kt kelas bel..tggu madam lmbt sgt..haha..opps!.=D nh sem 1 nih..uitt syggg kowunks..!!





yeah..nampak ketidak matured-an di situ...haha...adam scarlett(ini bukan sebarang  jenis kucing...nih type FUTURE CAT ...sebab adam nh siap ad fbook account agy..xcaye??go to http://www.facebook.com/profile.php?id=100000623020911,)me ,n hana..nih sem 1 pre-law nih..tyme berlatih sketch..."be careful what you wish for"..sketch terBAEK wok..





gambar gedix ni di ambil masa bulan pose tahun 2010..hehe..kat bus tataw nk buat apa kan..hmm..ase nak nangis pulaks..ye lah,masing da wat hal masing2..laily n nad proceed k bls...aku ,wawa..bass (bachelor of administrative science but in different places,,,dy nun jauh di s.alam..n eka...hm..tu pon missing in action..aduh...sedeyh weyh...dah2...netes kang..susah..
n last pix.y paling gedix u ols....tyme tggu lect...uza n hana sibuk dok mcj..ak sibuk posing..comel lah tuh..nyampah..haha...sbenarnya bnyak aku nak tunjuk pix hausmate aku ag..haha...len kali lah yer..penat mak =)
assalamualaikum......

No comments:

Post a Comment