Wednesday, January 12, 2011

ARTIS youTUBE

huh..entry kali nih; ARTIS YOUTUBE...huh...sekarang kan artis2 youtube nih boleh diibaratkan cendawan tumbuh selepas hujan...bukan apa..masing2 nak tunjuk bakat masing2 kan...dari segi nyanyian , muzik instrumen..tak salah..tak salah...everybody have their own rights kn..apa kata org tua?fundamental liberties??..freedom of movement ..speech..sing,..?ader k..haha...
aku pon penah gaks mecapub post vid nh kt fb:


y ini kes nak tunjuk bakat lakonan y xberapa jadi...huhu
AJL 25..huh.,,anugrah y paling kontroversi di abad ini..haha
ANA RAFFALI juara beb..1st of ol..congrates tuk akak ana raffali..tuk lagu 'tolong ingatkan aku'..hehe.haha..biler tgk kt news feed (fbook)mlm tuh aku ingat aku sorg j y xpuas aty..rupanya ramai agy..hahaha..=D..
kecyan kak ana kiter..nak wat cam ane kan dah rezeki dye...teringat kata ad seorang kawan tuh,'kalau tak ad youtube,tak ada lah dy'....paham j lah org tgh marah kan..xpuas aty an keputusan malam tuh..hehe..
hehe..mula2 tak puas aty beb!!aku nak sanad2 faizal tahir weyh..FAIZAL TAHIR!!
hanyut weyh tgk persembahan n sore dy malam tuh!!!!!mantap abess..nasib baik dy menang satu..law x..kompem aku boycott ajl akn dtg..hehe..
eh aku da lari dari title entry nh..haha..
ckp pasai artis you tube..aku ad gaks minat kat sorg adek nih,,
nama dy NAJWA LATIF..
                     best siot sore minah nih...plus pandai men gitar agy..berbanding artis2 youtube y lain..
aku rase dia kott the best...plus dy dak kelahiran tempat tumpah darah mak aku  BATU PAHAT,johor..haha



haha..okaylah sampai di sini saja..;)...<<<banyak keje lum settle..
assalamualaikum..

2 comments: